............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. .............................................................................

Pari.beauty.studio 

Салон красоты
4.5
259 оценок
4.5
259 оценок
MA
Madiyar Alibekuly1 отзыв
Гузель Максимова1 отзыв
Екатерина Рыжова5 отзывов
1 посещение
1 посещение
Отзыв подтверждён
Aru .1 отзыв
Жимилям Разиева4 отзыва
1 посещение
1 посещение
Отзыв подтверждён
Madina Abaeva6 отзывов
ӘМ
Әлия Мұхамбетова1 отзыв
Fariza Rakhmanberdikyzy4 отзыва
Сәлеметсіздер ме! Бүгін 9:30-ға Эльмира ханымға жазылған едім. Өкінішке қарай, өзі кешігіп келді, әрі алғашқы сәттен бастап маған қатқыл, көтеріңкі дауыспен сөйлеп, ыңғайсыз жағдай тудырды. "Даусым сондай" деп ақталғанымен, клиентпен қарым-қатынас сыпайы болуы керек деп ойлаймын. Шашымды қалай жасайтынын өзі де нақты айтпады, маған бағыт-бағдар бермеді, ұсыныс айтуға да ниет танытпады. Ал мен салонға кәсіби көмек алу үшін келгенмін. Егер стилист нақты шешім ұсына алмаса, клиент не істеуі керек? "Жасың кіші, мені сыйла" деуі де орынсыз деп есептеймін — алдымен өзі клиентті құрметтесе екен. Таза жұмыс жасалмады, немқұрайлы қарады. Егер салонда басқа шебер болмаса, бұл жалғыз қалған маман клиентке қалай болса солай қарауға болады дегенді білдірмейді. Жұмыс сапасын, қарым-қатынасты ескеріп, басшылық бұл мәселені назарға алады деп үміттенемін. Рақмет.
Читать целиком
1 посещение
1 посещение
Отзыв подтверждён
Bilor🪐 Abilova2 отзыва
TS
Tecno Spark go5 отзывов
🍪
Мы используем cookies подробнее