............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. .............................................................................

Анвар 

Гипермаркет
4.4
1817 баға
ЖШС Анвар
4.4
1817 баға
Danial Nurzhigit3 пікір
ГД
Гульден Дюсембаева12 пікір
Era ㅤㅤㅤㅤㅤㅤ1 пікір
Kamila Kazova9 пікір
Aliya Shalkybaeva3 пікір
ДД
Дармен Д3 пікір
Толығымен оқу
Аг
Анвар, гипермаркет
17 желтоқсан 2025, ресми жауап
Сіздің пікіріңіз назарға алынды және бақылауға алынды. Көрсетілген жағдай бойынша міндетті түрде тек…
TM
T M28 пікір
Толығымен оқу
Аг
Анвар, гипермаркет
3 желтоқсан 2025, ресми жауап
Құрметті сатып алушы! Біздің дүкендердегі өз-өзіне қызмет көрсету кассаларында қазақ, орыс және ағыл…
Ibadullaev А43 пікір
Толығымен оқу
Аг
Анвар, гипермаркет
15 желтоқсан 2025, ресми жауап
Сәлеметсіз бе, Анауар! Сіздің пікіріңіз біз үшін маңызды. Біздің дүкенімізді таңдағаныңызға қуанышты…
НА
Нургуль Алиева4 пікір
ГГ
Гульмира Гульмира6 пікір
Толығымен оқу
Аг
Анвар, гипермаркет
3 желтоқсан 2025, ресми жауап
Сәлем, Гульмира! Сіздің пікіріңізді оқып, қуанып отырмыз. Біздің супермаркетте қуанышпен қызмет көр…
DA
Dinara Arginbaeva18 пікір
Гл
Городская легенда4 пікір
Кайырлы кеш,неге 2 гис “отзыв на проверке” деп өшірді?! Кайталап жазамын! Кассирлер, администраторы, күзетші және салат тұрған сөрелерде тұрған қызметкерлер өте дөрекі және аса жоғарыдан қарағандай.Сөрелердегі өнімдердің жарамдылық мерзімі жиі өтіп кеткен,бағалар уақытында жаңартылмайды. Ассортименті жаңа емес, көкөніс пен жемістердің бәрі мыжылған. Дүкенде ұрлық жиі болады. Толық құрамды ауыстыруды талап етемін.Өтініш, әкімшілікке назар аударыңыз.Сіздердің администратор қызметкеріңіздің жұмысын қайта қарап шығуыңызды сұраймын.Аппараттар істемей тұрған кезде,ол рациясын ұстап,күзетшімен әңгімелесіп бос тұрады.Үнемі бірдеңемен айналысып,жұмысқа дұрыс көңіл бөлмейді.Бұл – жұмыс орны, сондықтан қызметкердің назарын тікелей өз міндетіне бағыттауы қажет.Кейде администратор кассирлердің арасында отырып алып, әңгімелесіп отырады. Ал дүкенде мәселе туындаса, оны ұзақ күтуге тура келеді – әрдайым орнында болмайды.Сол себепті қызмет сапасын жақсарту мақсатында осы жағдайларға мән берсеңіздер екен. Әрдайым тауарлар ашық күйде, шоколадтар шашылып, бәрі бір-біріне тиіп, бүлінген күйде жатады. Администратор әрдайым өз орнында емес, камерадан жасырын, өзімен-өзі, әңгімелесумен айналысады. Залдағы жағдайды қадағалағаны әлдеқайда пайдалы болар еді, орнына күзетшімен флирт жасап, кассирлердің арасында отырып жасырынған.
Толығымен оқу
Аг
Анвар, гипермаркет
28 қараша 2025, ресми жауап
Құрметті сатып алушы! Сіздің пікіріңіз алынды және назарға алынды. Жағдай дүкен басшылығына жеткіз…
Гл
Городская легенда2 пікір
Альбина Асылбекова5 пікір
Толығымен оқу
Аг
Анвар, гипермаркет
27 қараша 2025, ресми жауап
Құрметті сатып алушы! Хабарлаған ақпаратыңыз тіркеліп, дүкен әкімшілігіне ресми түрде тапсырылды. Ми…
Maria Lane23 пікір
Хочу оставить жалобу на работу кассира, которая работала 22.11.2025 у входной кассы. Пожилой мужчина попросил у нее сдачу — то ли 5, то ли 10 тенге. после его ухода эта дама начала осуждать его за эту просьбу, комментируя, что ей «не нравится, когда мужчины мелочатся». Такое поведение считаю непрофессиональным, некультурным и недопустимым на рабочем месте. Во-первых, кассир обязана выдавать сдачу без разницы в 5–10 тенге, если бы она не выдала, это считалось бы кражей согласно закону. Во-вторых, она должна заранее подготовить необходимую разменную сумму. В-третьих, подобные вопросы не должны перекладываться на старшего менеджера — это прямая обязанность кассира. После моего замечания о её некорректном поведении, она отказалась нас обслуживать и передала кассу рядом стоящему сотруднику. Мы, наоборот, были рады обслуживаться у другого кассира, так как её отношение изначально было неприемлемым. А с такими как она нужно проводить беседу и принимать меры!!
Толығымен оқу
Аг
Анвар, гипермаркет
26 қараша 2025, ресми жауап
Здравствуйте. Ваше обращение о поведении кассира 22.11.2025 у входной кассы принято в работу. Информ…
AK
Aliya Kochshiyeva9 пікір
АА
Аманкул Ахметова28 пікір
Бару саны: 1
Бару саны: 1
Пікір расталды
SK
Shakhsultan Khairulla9 пікір
Dias Maksimov2 пікір
Aibek Demessin8 пікір
Бару саны: 1
Бару саны: 1
Пікір расталды
Jesus JJJR2 пікір
Бару саны: 1
Бару саны: 1
Пікір расталды
SA
Serik Alagozov17 пікір
Бару саны: 1
Бару саны: 1
Пікір расталды
АД
Александр Д.18 пікір
Толығымен оқу
Аг
Анвар, гипермаркет
17 қазан 2025, ресми жауап
Здравствуйте, Александр Д. Спасибо за ваш отзыв. Мы ценим ваше мнение и обязательно учтем ваш комме…
AY
Akkenzhe Yusupova2 пікір
Бару саны: 1
Бару саны: 1
Пікір расталды
AT
ARMAN Toleu14 пікір
Бару саны: 1
Бару саны: 1
Пікір расталды
Temir16 пікір
Толығымен оқу
Аг
Анвар, гипермаркет
24 қыркүйек 2025, ресми жауап
Здравствуйте, Temir! Сожалеем, что вы столкнулись с такой ситуацией. Мы прилагаем все усилия, чтобы…
Нұр Ryri9 пікір
Толығымен оқу
Бару саны: 1
Бару саны: 1
Пікір расталды
Аг
Анвар, гипермаркет
23 қыркүйек 2025, ресми жауап
Сәлем, Нұр! Бізбен бөліскен пікіріңіз үшін қуаныштымыз. Өкінішке орай, сапа жағынан мәселе туындауы…
Nurba Kali3 пікір
Бару саны: 1
Бару саны: 1
Пікір расталды
ЖС
Жулдызай Сұлтансадык1 пікір
Толығымен оқу
Аг
Анвар, гипермаркет
16 қыркүйек 2025, ресми жауап
Здравствуйте, Жулдызай Сұлтансадык. Ваше обращение передано в управление для проверки. Чтобы мы мог…
ММ
Маханбет Минбаев3 пікір
Бару саны: 1
Бару саны: 1
Пікір расталды
Аг
Анвар, гипермаркет
12 қыркүйек 2025, ресми жауап
Сәлем, Маханбет! Біздің дүкенде бәрі бар екенін білгеніңізге қуаныштымыз. Сізге кез келген уақытта көмектесуге дайынбыз! Құрметпен, Анвар
MiRANA •2 пікір
Жалоба на качество товара и обслуживание 30 августа 2025 г. в вашем магазине мной было приобретено мясо говядины. При употреблении пищи был обнаружен посторонний предмет — стеклянная капсула с микросхемой (ветеринарного назначения). Это является грубым нарушением санитарных норм и свидетельствует о продаже товара ненадлежащего качества, опасного для здоровья. Сразу после инцидента я обратился к директору магазина Анвар. Однако она не смогла принять никаких мер, сославшись на своё руководство. Вместо решения вопроса мне были даны лишь обещания «перезвонить завтра». На сегодняшний день прошло уже 12 дней, звонка и официальных извинений от магазина я так и не получил. Подобное отношение к покупателям считаю недопустимым. Прошу: 1. Провести проверку по данному факту. 2. Дать мне официальный ответ в письменной форме. 3. Принести извинения и возместить ущерб, причинённый продажей небезопасного продукта. В случае отсутствия реакции в ближайшее время оставляю за собой право обратиться в контролирующие органы (санэпиднадзор, комитет по защите прав потребителей) и распространить информацию о данном случае публично.
Толығымен оқу
Бару саны: 1
Бару саны: 1
Пікір расталды
Аг
Анвар, гипермаркет
11 қыркүйек 2025, ресми жауап
Уважаемая Мирана! Благодарим Вас за обращение и приносим искренние извинения за неприятную ситуацию…
ee
egor egor1 пікір
🍪
Біз cookies қолданамыз толығырақ