............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. .............................................................................

8 boutique 

Зергерлік бұйымдар
4.1
169 баға
4
169 баға
UU
User User5 пікір
MNG MNG12 пікір
Бару саны: 1
Бару саны: 1
Пікір расталды
Nurdaulet Barat5 пікір
Alexandr Potyomka1 пікір
Бару саны: 1
Бару саны: 1
Пікір расталды
С
Сабрбаевна5 пікір
Бару саны: 1
Бару саны: 1
Пікір расталды
ТК
Толкын Кожакатова7 пікір
Бару саны: 1
Бару саны: 1
Пікір расталды
GM
Gulden Mukan7 пікір
Бару саны: 1
Бару саны: 1
Пікір расталды
AE
Aiman Esenkyzy12 пікір
Бару саны: 1
Бару саны: 1
Пікір расталды
💐💐💐 🤩🤩🤩1 пікір
МІНДЕТТІ ТҮРДЕ ТОЛЫҚ ОҚЫП ШЫҒУЛАРЫҢЫЗДЫ ӨТІНЕМІН 🆘 Маған осы бутиктен 25.04 күні онлайн түрде сестрам ватсап чат (группа) арқылы заказ берген болатын. 26.04 күні маған доставкамен сағат 21:15 курьер әкелді. Ол менің футлярды ашып жатқанымды видео-отчет ретінде түсіріп алды. Курьер кеткен бойда сақинасын тағайын деп едім размері келмеді (18 размер деп бердім, этикеткасында 18 деп тұр, бірақ сақинаның өзі 17 размер болды). Оған жарайды деп бір үндемедім. Одан кейін сырғасын тағайын деп, футлярыннан алғанда осылай тағатын жері сынып тұр ( трещина). 8минуттан кейін бірден курьерге звандасақ, (-Мен жауап бермеймін, оператормен сөйлесіңіз) деді. Сестрам оператормен сөйлескенде ол кісі: (- Мүмкін емес, біздің товарлар 3 адамның қолынан тексеріліп өтеді, бірақ обмен, возврат болмайды) деп айтты. Кеш болып кеткесін ертесіне күндіз сестрам қайтадан операторға звандағанда дәл кешегіндей жауап қайтарды. Біз ол жауапқа қанағаттанбағасын, яғни жауаптары нақты болмады, дұрыс жауап ала алмағасын осы бутиктің басшысы ( инста: @astana_povar) Индира ханымға хабарлассақ, сестрама ауызына келгенін айтып, өте қатты дөрекі сөйлеп, (- Сен кімсің маған хабарласатын, сендейлердің талайын көргенмін,өздерің сындырып, маған жаппаңдар, т.б) деп, сестрамды 10мың теңге төлеп кірген чаттан шығарып, нөмерінде, инстасын да блоктап тастаған. • Қазақстан Республикасының “ТҰТЫНУШЫЛАРДЫҢ ҚҰҚЫҚТАРЫН ҚОРҒАУ ТУРАЛЫ” Заңына сәйкес, сапасыз тауар болған жағдайда 14 күн ішінде айырбастауға немесе ақшаны қайтаруға толық құқығымыз бар. Менікі 14 күн түгілі, 14 минутта болған жоқ. Осы ситуациядан кейін, инста сторисіне (обмен, возврат жоқ) деп салып қойды. Оларға сонда қарапайым халық адам емес пе? • ЗАҢ БОЙЫНША ТҰТЫНУШЫ САПАСЫЗ ТАУАР ҮШІН: - тауарды ұқсас сапалы тауарға ауыстыруды; - ақшаны толық қайтаруды; - жөндеу қызметін талап етуге құқылы. ОСЫ БУТИК ӘКІМШІЛІГІ МӘСЕЛЕНІ ШЕШУДЕН БАС ТАРТТЫ. Бұл - ЗАҢ БҰЗУШЫЛЫҚ. Осыған байланысты шағымымды 2ГИС және ТИІСТІ ОРГАНДАРҒА ЖОЛДАЙМЫН‼️
Толығымен оқу
Olga Li20 пікір
Бару саны: 1
Бару саны: 1
Пікір расталды
Gulnara Karabalina6 пікір
Бару саны: 1
Бару саны: 1
Пікір расталды
ЖС
Жарас Смагулов1 пікір
ГА
Гулс Асылбекова3 пікір
БТ
Бахтияр Тайманов3 пікір
Cs
City spirit3 пікір
AU
Apple User13 пікір
Cs
City spirit21 пікір
Бекболат Каттебеков2 пікір
Viva Forever9 пікір
Посетила данный ювелирный салон вместе с сестрой 2 октября 2024 около 19:00.Пришла,выбрать себе браслет на ДР,изучив предварительно ассортимент в их Инстаграм,в котором СММ по всей видимости неплохо постарался.Переступив порог,внутри входной группы сидело за круглым столом человек 10-12,и перебирали золото,на вид это были работники магазина.Никто из них элементарно даже не поздоровался.От слова совсем.Ок.Поздоровалась сама.Далее прошли с сестрой непосредственно в зал с витринами.Но к нам никто даже не подошел и не спросил нужна ли помощь.Мы осмотрели изделия сами, через стекло минут 10.Не выдержав,я окликнула консультантов,подошла девушка,явно свалившаяся будто с луны,по видимому не знающая,как надо работать с клиентами,предлагать помощь в выборе и т.п. Я не знаю кто покупает в данном магазине,если элементарно,здесь персонал даже не приветствует клиента,не говоря о грамотной консультации.Честно,я такое вижу впервые в Астане.Надеюсь,руководитель примет во внимание данный отзыв.Сейчас слишком большая конкуренция,чтобы так пренебрежительно относиться к своим клиентам.Люди,как правило,идут покупать туда,где есть качество,хорошая цена и высокое обслуживание клиента.По всей видимости у Вас ни с тем,ни с другим не сложилось.Ассортимент,как и у всех,цены плюс - минус тоже,а обслуживание на нуле.Поэтому в данный салон больше ни ногой.
Толығымен оқу
🍪
Біз cookies қолданамыз толығырақ