............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. .............................................................................

Государственная корпорация Правительство для граждан 

Отдел по обслуживанию населения №2
3.6
568 баға
КЕАҚ Государственная корпорация Правительство для граждан
3.6
568 баға
Bekzhan Bolatovv1 пікір
Гк
Государственная корпорация Правительство для граждан, отдел по обслуживанию населения №2
25 желтоқсан 2025, ресми жауап
Сәлеметсіз бе! Жұмысын бағалағаныңызға қуаныштымыз. Пікіріңіз үшін рахмет!
OA
Ogylandy Akkuanov6 пікір
Гк
Государственная корпорация Правительство для граждан, отдел по обслуживанию населения №2
25 желтоқсан 2025, ресми жауап
Сәлеметсіз бе! Пікіріңіз үшін рахмет! Техникалық ақаулықтар үшін кешірім сұраймыз.
ZK
Zhenis K3 пікір
Гк
Государственная корпорация Правительство для граждан, отдел по обслуживанию населения №2
25 желтоқсан 2025, ресми жауап
Сәлеметсіз бе, Рахмет пікіріңіз үшін!
VH
Vitaly HV6 пікір
Гк
Государственная корпорация Правительство для граждан, отдел по обслуживанию населения №2
24 қараша 2025, ресми жауап
Здравствуйте! Спасибо большое за отзыв и высокую оценку 😉 Мы стараемся
Айсулу Канатбаева7 пікір
Толығымен оқу
Гк
Государственная корпорация Правительство для граждан, отдел по обслуживанию населения №2
5 қараша 2025, ресми жауап
Уважаемая Айсулу Канатбаева! Благодарим вас за оставленный отзыв. Ваше замечание принято во внимание…
Эльмира Эля2 пікір
Гк
Государственная корпорация Правительство для граждан, отдел по обслуживанию населения №2
5 қараша 2025, ресми жауап
Здравствуйте! Спасибо за ваш отзыв, Ваше мнение важно для нас, и мы приложим все усилия, чтобы качество обслуживания стало лучше.
ингипингви4 пікір
Толығымен оқу
Гк
Государственная корпорация Правительство для граждан, отдел по обслуживанию населения №2
30 қазан 2025, ресми жауап
Доброе утро!!. Ваше обращение принято в работу. Благодарим Вас за обращение! Приносим свои извинения…
Qazaq13 пікір
Гк
Государственная корпорация Правительство для граждан, отдел по обслуживанию населения №2
23 қазан 2025, ресми жауап
Қайырлы кеш!!! Пікіріңізге рахмет, өтінішіңіз бөлім басшысына жеткізілді.
АЕ
Айсана Е1 пікір
Толығымен оқу
Гк
Государственная корпорация Правительство для граждан, отдел по обслуживанию населения №2
15 қазан 2025, ресми жауап
Здравствуйте!!Если вам необходимо подтвердить или перерегистрировать номер, вы можете сделать это в…
Shyrailym 🩵8 пікір
Бару саны: 1
Бару саны: 1
Пікір расталды
Гк
Государственная корпорация Правительство для граждан, отдел по обслуживанию населения №2
29 қыркүйек 2025, ресми жауап
Салеметсізбе!!Біз процесті жақсарту және күту уақытын қысқарту үшін жұмыс істеп жатырмыз.Түсінгеніңіз үшін рахмет
TB
Talshyn Birmagambetova6 пікір
Бару саны: 1
Бару саны: 1
Пікір расталды
Гк
Государственная корпорация Правительство для граждан, отдел по обслуживанию населения №2
3 қазан 2025, ресми жауап
Қайырлы күн!!!Жақсы тілегіңізге көп рахмет!!Сапалы жұмыс жасауға әрқашан дайынбыз!!
Aituar Kabdrauov9 пікір
Бару саны: 1
Бару саны: 1
Пікір расталды
Гк
Государственная корпорация Правительство для граждан, отдел по обслуживанию населения №2
26 қыркүйек 2025, ресми жауап
Салеметсізбе!!Көрсетілген қолайсыздықтар үшін кешірім сұраймыз және сапалы қызмет көрсетуге бар күшін салады
ЗЗ
Зоя Зоя1 пікір
Гк
Государственная корпорация Правительство для граждан, отдел по обслуживанию населения №2
16 қыркүйек 2025, ресми жауап
Қайырлы кун!Жақсы пікір қалдырғаныңызға рахмет!
AT
Aidana Toktams1 пікір
Толығымен оқу
Гк
Государственная корпорация Правительство для граждан, отдел по обслуживанию населения №2
16 қыркүйек 2025, ресми жауап
Қайырлы кун!Пікіріңізге рахмет!Әрдайым сапалы қызмет етуге дайынбыз!
Б.
Бибигуль .1 пікір
Бару саны: 1
Бару саны: 1
Пікір расталды
Гк
Государственная корпорация Правительство для граждан, отдел по обслуживанию населения №2
26 қыркүйек 2025, ресми жауап
Жылы сөзіңізбен бағаңыз үшін сізге алғысымызды білдіреміз
GS
Gauhar Sultanova4 пікір
Толығымен оқу
Бару саны: 1
Бару саны: 1
Пікір расталды
Гк
Государственная корпорация Правительство для граждан, отдел по обслуживанию населения №2
29 қыркүйек 2025, ресми жауап
Салеметсізбе!!!Біз мемлекеттік қызметтерді ыңғайлы және сапалы көрсетуді қамтамасыз ету үшін бар күш…
Iris .7 пікір
Отвратительная организация! С 15:00 до 18:00 просто так просидели! Не побоюсь этого слова : БАБА на регистратуре (хотя это скорее стойка для красоты стоит, потому что сотрудники за ней будто с улицы подобраны) утверждала на протяжении 2 часов что позовет по имени и выдаст талон. Я все понимаю, поток людей большой в особенности если учитывать воспитание и наглость наших горожан я проявляла максимальную терпимость. В течении каждых 30 минут, подходила уточнять. Потому что очень шумно внутри, и не всегда слышно. На что меня «футболили» обратно с фразой: подождите ваша очередь еще не пришла. Хорошо, ждём. Проходит 2,5 часа. Зал ожидания уже опустел, люди которые были до меня, и после меня разошлись. Я в положении, и уже физически было тяжело сидеть на этих стульях железных. Я подошла и настойчиво спросила: что мне делать ? Уже 6 часов вечера, рабочее время заканчивается. На что мне говорит женщина за стойкой: так у вас живая очередь. Я в недоумении говорю что, вы сказали о том что позовете меня. На что она начинает что то неразборчиво говорить 🤦🏻‍♀️ Я спрашиваю какое у меня окошко вообще , иду к этому окну. Оказывается там действительно живая очередь, а эта женщина меня с кем то перепутала! Напоминаю что я подходила каждые пол часа! В итоге я до сих пор сижу и жду своей очереди! Я спросила: успею ли я вообще ? На что мне ответили: не знаю. Позор! Ни ногой в этот цон! О том, что на такую огромную текучку людей всего 1 сотрудник, я молчу потому что эта проблема у нас в Казахстане будет мне кажется вечно…
Толығымен оқу
Бару саны: 1
Бару саны: 1
Пікір расталды
АЕ
Азамат Елеуов5 пікір
Onke ⚜️8 пікір
Бару саны: 1
Бару саны: 1
Пікір расталды
MM
Mg Md6 пікір
Бару саны: 1
Бару саны: 1
Пікір расталды
Saulemay Zaynur3 пікір
Бару саны: 1
Бару саны: 1
Пікір расталды
𝓐𝓵𝓲 𝓚𝓸𝔃𝓱𝓪𝓴𝓪𝔂𝓮𝓿69 пікір
Бару саны: 1
Бару саны: 1
Пікір расталды
Валим Хх20 пікір
Бару саны: 1
Бару саны: 1
Пікір расталды
Madina Amirova4 пікір
Алуа Куракбай2 пікір
**
*_* *_*3 пікір
Бару саны: 1
Бару саны: 1
Пікір расталды
Райхан Салимгереева15 пікір
Бару саны: 1
Бару саны: 1
Пікір расталды
Гк
Государственная корпорация Правительство для граждан, отдел по обслуживанию населения №2
13 маусым 2025, ресми жауап
Добрый день! Нам очень жаль, что Вы столкнулись с таким обслуживанием. Мы всегда стараемся решать вопросы клиентов быстро и с уважением.
NT
Nurzhamal Turlanova2 пікір
Ксения Сейтова4 пікір
Бару саны: 1
Бару саны: 1
Пікір расталды
Гк
Государственная корпорация Правительство для граждан, отдел по обслуживанию населения №2
5 маусым 2025, ресми жауап
Добрый день, большое спасибо за отзыв👌 Мы рады вам помочь:)
AS
Aitkali Shyngys4 пікір
Бару саны: 1
Бару саны: 1
Пікір расталды
Гк
Государственная корпорация Правительство для граждан, отдел по обслуживанию населения №2
10 маусым 2025, ресми жауап
Добрый день! Приносим извинения за доставленные неудобства.
noorah ㅤㅤ8 пікір
Бару саны: 1
Бару саны: 1
Пікір расталды
Гк
Государственная корпорация Правительство для граждан, отдел по обслуживанию населения №2
10 маусым 2025, ресми жауап
Здравствуйте! Нам очень жаль, что у вас остались такие впечатления от нашего сервиса.
Бека Нуралиев2 пікір
Гк
Государственная корпорация Правительство для граждан, отдел по обслуживанию населения №2
9 маусым 2025, ресми жауап
Спасибо вам большое за приятный отзыв. Всегда рады помочь.
EE
Ernar Erlanuli1 пікір
Гк
Государственная корпорация Правительство для граждан, отдел по обслуживанию населения №2
10 маусым 2025, ресми жауап
Саламатсызба! Сізге дұрыс қызмет көрсетілмеген болса кешірім сұраймыз. Мамандармен жұмыс жасаудамыз.
EH
Enlik Hoshkenkyzy23 пікір
Бару саны: 1
Бару саны: 1
Пікір расталды
Гк
Государственная корпорация Правительство для граждан, отдел по обслуживанию населения №2
10 маусым 2025, ресми жауап
Приносим извинения за доставленные неудобства. Мы приняли Ваш отзыв во внимание.
А0
Аманжан 062 пікір
Бару саны: 1
Бару саны: 1
Пікір расталды
Гк
Государственная корпорация Правительство для граждан, отдел по обслуживанию населения №2
10 маусым 2025, ресми жауап
Спасибо за отзыв.
Сағындық Қабдіжан3 пікір
Гк
Государственная корпорация Правительство для граждан, отдел по обслуживанию населения №2
10 маусым 2025, ресми жауап
Саламатсызба! Сізге дұрыс қызмет көрсетілмеген болса кешірім сұраймыз. Мамандармен жұмыс жасаудамыз.
лиза каражанова10 пікір
Бару саны: 1
Бару саны: 1
Пікір расталды
Гк
Государственная корпорация Правительство для граждан, отдел по обслуживанию населения №2
10 маусым 2025, ресми жауап
Спасибо вам большое за приятный отзыв. Всегда рады помочь.
СС
Саламат Сайбалиев1 пікір
Бару саны: 1
Бару саны: 1
Пікір расталды
Гк
Государственная корпорация Правительство для граждан, отдел по обслуживанию населения №2
10 маусым 2025, ресми жауап
Саламатсызба! Сізге дұрыс қызмет көрсетілмеген болса кешірім сұраймыз. Мамандармен жұмыс жасаудамыз.
🍪
Біз cookies қолданамыз толығырақ