............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. .............................................................................

Сан-Мед Сервис 

Отбасылық клиникасы
4.7
565 баға
ЖШС Сан-Мед Сервис
4.7
565 баға
Aman Azadov2 пікір
Dina Krb39 пікір
РА
Руслан Аскарович2 пікір
АК
Асель Кенес11 пікір
MT
Moldir Tilektes3 пікір
Бару саны: 1
Бару саны: 1
Пікір расталды
ГИ
Габит Исабеков1 пікір
Бару саны: 1
Бару саны: 1
Пікір расталды
Улжалгас Куралбай11 пікір
Тогжан Жузтаева29 пікір
Бүгін біз осы клиникаға тегін қабылдауға алдын ала жазылған едік. Алайда, әртүрлі себептермен 10 минутқа кешігіп қалдық. Өз уақытына мұқият қарайтын дәрігеріміз «қабылдамаймын» деп, қабылдаудан бас тартты. Мұны түсіністікпен қабылдадық, бұл – өз кінәміз дедік. Келесі қабылдауға, сағат 14:00-ге, ресепшндегі қыздардың көмегімен жазылдық. Алайда дәрігер Жұлдыз Мырзабекова түскі үзілісте болғандықтан, 14:10-ға дейін күтуге тура келді. Уақыты келген соң дәрігер қабылдауды бастады, 5 айлық баламды қарап жатқан еді. Алайда арада 10 минут өтпей, сағат 14:00-ге жазылған пациент келді де, дәрігер сол сәтте менің баламды қарауын тоқтатып, басқа пациентке ауысып кетті. Ол адамның уақыты келді деді. Тағы да сабырмен күтуге тырыстым, алайда бұл кезде балам 2 сағат бойы тар жерде, ауасыз отырудан шаршап, жылап, мазасыздана бастады. Баламның жай-күйіне қарап, мен клиниканың бас дәрігері — Абдішүкірова Гүлзада Зафаровнаға жүгінуді шештім. Бұл жерде мәселені шешер, түсіністік танытар деп үміттендім. Алайда ең өкініштісі, бас дәрігер тарапынан сабырмен тыңдау, жағдайды түсінуге тырысу мүлде байқалмады. Керісінше, айқайлап, эмоциямен жауап беріп, мені де ашуландырып, баламды одан әрі шошытты. Бұл – кәсіби емес қылық, әсіресе басшылық қызметте отырған адам үшін. Мұндай қарым-қатынас пен көзқарас науқас адамдарға, әсіресе балалармен келген ата-аналарға тіпті орынсыз деп есептеймін. Біз бұл жерге жайдан-жай келіп отырған жоқпыз. Әр адам денсаулығы нашарлап, баласының хәлі нашар болған соң ғана медициналық көмек сұрайды. Оның үстіне біз МӘМС жүйесі арқылы келдік – бұл да сапалы қызмет көрсетуге құқық береді. Осындай жағдайда кәсіби, адамгершілігі мол мамандардың қажеттілігі айқын сезіледі. Медициналық кадрларды қабылдауда мұқият іріктеу мен бақылау қажет деп санаймын
Толығымен оқу
ПС
Павел Семенов9 пікір
ВБ
Венера Балтабай12 пікір
MM
Medina Medina14 пікір
Бару саны: 1
Бару саны: 1
Пікір расталды
79
777 999923 пікір
NN
No Name30 пікір
Бару саны: 1
Бару саны: 1
Пікір расталды
triwqzz_ 👀4 пікір
Бару саны: 1
Бару саны: 1
Пікір расталды
ShymSideOneLove ShymSideOneLove12 пікір
Бару саны: 1
Бару саны: 1
Пікір расталды
КА
Карлыгаш Алиева3 пікір
WW
Wass Wazz25 пікір
Togzhan Azizaeva4 пікір
Арнур2 пікір
Бару саны: 1
Бару саны: 1
Пікір расталды
🍪
Біз cookies қолданамыз толығырақ