............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. .............................................................................

Медицинский центр Ай-Нуры 

Медициналық диагностика
3.5
613 баға
ЖШС Медицинский центр Ай-Нуры
3.6
613 баға
Казыбек Абу2 пікір
Бару саны: 1
Бару саны: 1
Пікір расталды
Aminka Azbergenova1 пікір
Бару саны: 1
Бару саны: 1
Пікір расталды
УЕ
Улжалгас Есходжаева1 пікір
Балнур Мухтарбек17 пікір
Бару саны: 1
Бару саны: 1
Пікір расталды
АД
Анелья Даулетова2 пікір
AZ
Akzharkyn Zholdasova4 пікір
Ешқашан барып тірлігіңді сол күні тындырып кете алмайсың, ауырып барып қағазын аламын дегенше ауруыңды ұмытасың, то база істемейді,то интернет жоқ, элементарно направление ала алмайсың, не өздерінде специалисттері жоқ,өздерінде барға направление ала алмайсың айдың басында барып тұрсаң да бұл айға орын жоқ деп шығарып салады басқа жаққа алуды айтпағанда, анализ тапсырайын десең керегін тапсыра алмайсың, жоқ жоқ всегда жоқ,платно тапсырасың амал жоқ,2 жыл бұрын оак тапсырып гемоглабин 14 деп берген, ондай жағдайда адам өмір сүре алмайды, тревога көтеріп пациентті қайта тапсырту керек, частныйға тапсырсам 117 болып тұр, не дұрыс результат шығарып бере алмайды, балама ортапедке направление алу үшін ВОПтың алдында 5 айлық баламен алдымда 20 адам очередте 1 қағаз үшін түске дейін отырдым, врачқа айтсам очередпен кір дейді, ужас, құлақ тексереміз деп 3 айда шақырды, келсек аппарат ремонтқа кеткен дейді,4 айда келдік 10 каб түсіретін мед.сестра жоқ сұранып кетті деді, келесі күні келсем б/с алып кетті дейді,5 айында келсем на конецто бар тексереді десем балаңды ұйықтатып алып кел дейді, не масқара мынау?Дайындық керек болса алдын ала ескерту керек шығар🤦🏻‍♀️
Толығымен оқу
УК
Улжалгас Кабылбекова2 пікір
Дидар Танирберген3 пікір
ББ
Бақдәулет Берікұлы2 пікір
ВЛ
Владимир Локтионов2 пікір
Бару саны: 1
Бару саны: 1
Пікір расталды
Zamira Baymetova2 пікір
Бару саны: 1
Бару саны: 1
Пікір расталды
КА
Куандык Абдуллаев2 пікір
ЖБ
Жансая Базарбек5 пікір
A💎
Aruzhan 💎1 пікір
Наталья Байгельдиева6 пікір
Бару саны: 1
Бару саны: 1
Пікір расталды
ЖА
Жазира Абжамиева12 пікір
Yasik 🤍17 пікір
Бару саны: 1
Бару саны: 1
Пікір расталды
GI
Ganibol Izbassar2 пікір
Бару саны: 1
Бару саны: 1
Пікір расталды
SM
Shyrailym Mauzhan4 пікір
К сожалению, уровень обслуживания в данной поликлинике оставляет желать лучшего. Ожидание в очередях занимает в среднем около двух часов, что существенно затрудняет получение необходимых медицинских услуг. Даже на стандартные процедуры, такие как сдача анализов или получение результатов, уходит значительное количество времени. Врачи, как правило, проводят приём формально, не проявляя должного внимания к пациентам. Особое неудобство вызывает длительное ожидание, особенно в случае недомогания, когда требуется срочная помощь. Несмотря на ухудшение состояния, пациент не может быть осмотрен вне очереди. Это крайне затрудняет получение своевременной медицинской помощи, особенно для работающих граждан, у которых нет возможности проводить целый день в поликлинике. В течение последнего месяца в учреждении отсутствует участковый терапевт, что ещё больше осложняет ситуацию. Рассматриваю возможность смены медицинского учреждения. Считаю, что, ежемесячно уплачивая страховые взносы, имею право рассчитывать на качественное и доступное медицинское обслуживание. Также я обратилась за направлением на УЗИ для своего ребёнка, однако получила отказ с формулировкой: «лимит исчерпан». Возникает вопрос — о каком лимите идёт речь? Мы обращаемся за медицинской помощью исключительно при необходимости, в среднем раз в 4–5 месяцев. Считаю, что в подобных случаях отказ в проведении обследования необоснован.
Толығымен оқу
🍪
Біз cookies қолданамыз толығырақ