............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. .............................................................................
Іздеу
Жүру жолы
Достарыңыз
Гид
Сақтау
Жіберу
Жүру
Клинико-диагностический центр международного казахско-турецкого университета им. Х.А.Ясави
Медициналық диагностика
3
101 баға
ММ Клинико-диагностический центр международного казахско-турецкого университета им. Х.А.Ясави
Байланыстар
Ақпарат
Пікірлер
35
Бағалар
Фото
5
2.9
101 баға
Филиалы
Барлық филиалдары
Жауап берілген
Барлығы
Жағымды
Жағымсыз
Mahdiya Bektemir
7 пікір
Турганбаева Махаббат деген мейірбике өте жағымсыз, дөрекі. Аузына келген нәрселерді айтып, өзі жұмыс уақытына кешігіп келе тұра, қабылдамады. Қаншама уақытымды алды. 1 рет емес, суббординация сақтауды білмейді.
Толығымен оқу
Пайдалы
0
GS
Gulzhaina Serikkyzy
8 пікір
Клиниканың көп қызметкерлері өз орнында уақытылы отырмайды, кейде ерте қайтып кете салады.Бұндай жағдаймен жиі кездесеміз. 95 участок врачымыз декретте, орнындағы врач Айдана қазір отпускте. Нұрлан докторға барасың деп жібереді, барсаң ұзын сонар кезек. Докторға онлайн тіркелмейтін етіп қойған. Амал жоқ ауырып жүрген баламды ертіп бардым, сол күні тек тіркеліп қайттық, ертеңіне баламды ертіп тағы бардық. Бір сол емхананың бір әйел қызметкері врачқа кіріп алып бірдеңелерді түсіндіріп отыр, қашан шығасыз десек қазір деп қойып. Науқастарға дәрілерді қалай шығарып беретінін түсіндіру жасап отыр, оны жұмыстан кейін айтыңыз, мына жақта 10 адам кезекте отыр десек те түсінбейді. Болмағасын шығыңыз да, шығыңыз деп әрең шығардық, доктордың есігінің алдында бала ауырып солардың әңгіме айтып болуын күтіп ол отыр. Сонда ол қызметкерге де, приемда отырған докторға да бәрібір болып тұр. Апамды әрең шығарып доктордың алдына кірсек база істемейді, анализ тапсыртуға ертең жібереміз деді. Ертеңіне жұма күні хабарлассам, жауап жоқ. Бірінші күні жіберіп қойған шығар деген үмітпен анализ тапсыру үшін барсақ, медсестра анализге жіберуді ұмытып кеткен ғой. Балам бір апта сандалып жүріп шаршап кетті. Жалпы клиниканың жұмыс істеу сапасы 5/1 деген баға берер едім. Нұрлан доктордың медсестрасы Жанеркеден бір сұрақ сұрасаң жауап беруге ерінеді, бір өтініш айтсаң орындағысы келмейді. Сазарып, сөйлеуге ерініп жүреді әйтеуір. Басқа участок пациенттері өз дәрігеріміз келгенше тоқалдан туғандай жүреміз. Ондай жағдайлар болса неге уақытша отпускте жүрген дәрігердің орнына адам алмайды?
Толығымен оқу
Пайдалы
3
Abduakhat Yessengeldiev
2 пікір
Регистрациядағы апай ұрысқақ екен
Пайдалы
1
ДА
Диана Абдурахманова
1 пікір
Хочу поблагодарить администратора Кундыз за её внимательность и доброжелательное отношение. Всегда встречает с улыбкой, помогает быстро решать вопросы и создаёт очень приятную атмосферу. Благодаря её подходу хочется возвращаться снова и снова
Толығымен оқу
Пайдалы
1
SC
S C
1 пікір
Администратор Кундуз ханым оказалась очень доброжелательным и вежливым человеком. С самого момента моего прихода в клинику она оказала всестороннюю помощь, не осталась в стороне и поддержала во всём. Искренне благодарю её за тёплое отношение, понимание и чуткость. Хочу выразить свою благодарность от всего сердца. Такие специалисты, безусловно, повышают авторитет всего коллектива.
Толығымен оқу
Пайдалы
1
Г_
Гость _
27 пікір
Не выдают Турецкий диплом что за дела , переименовать нужно раз такое дело пусть уберут Турецкий и будет МКУ зачем обманывать
Пайдалы
0
ЕБ
Ермек Байту
1 пікір
Выражаю свою благодарность участковому врачу Бектурсын Акнур за профессионализм и грамотность, а также кардиологам этой клиники и медсестрам процедурного отделения.
Толығымен оқу
Бару саны: 1
Пікір расталды
Пайдалы
0
Акбота Аширбек
4 пікір
27.08 анализде қанша адам кезек күтеді 2 мейірбике ғана балаларды да, жүктілерде бірге қабылдайды ал мейірбикелер өздерінің адамдарын кезектен тыс кіргізеді . Қанша адамның жұмысы бар дұрыс емес !
Толығымен оқу
Бару саны: 1
Пікір расталды
Пайдалы
0
РК
Рустем Кусаинов
2 пікір
Тіркелу үшін екі күн жүрдім. Неврапатологқа көрінуім керек еді. Бес күн болды әлі хабар жоқ. Он учаске бар әр учаскеден екі кісіні ғана ГРАФИК бойынша қабылдайды екен. Сонда график бойынша аурамыз ба.
Толығымен оқу
Пайдалы
0
ГЗ
Гаухар Зейналиева
12 пікір
Флюлографиядағы арық келген ағай кезексіз танысын кіргізіп, кезекте тұрған 10 адамға ұрсып берді, сыпайы түрде айтса кезексіз жіберетін едік, шығындар!- деп есікті жауып алды
Толығымен оқу
Пайдалы
0
Асель Дубай
18 пікір
Маган унады. Даригерлерге, мейиргерлерге, киши мейиргерлерге улкен рахмет. Бир ай бурын менин аягыма ота истеди. Минут сайын жагдайымды сурады. Тамактарыда дамди. Кнопканы бассан сразу жугирип келеди. Травматология болиминде кондиционер истеп турады. Салкын. Но мен жаурадым. Жаз болгасын. А так жаксы. Рахмет!!! Кентау каласынан.
Толығымен оқу
Бару саны: 1
Пікір расталды
Пайдалы
0
АЗ
Альбина Зиятдинова
7 пікір
Выражаю огромную благодарность врачу Скендеровой Акботе за профессионализм своего дела. Очень хороший и грамотный специалист, рекомендую. А также медсестре Камилле за ее отзывчивость, вежливое отношение пациентам 🙏 и заботу..
Толығымен оқу
Пайдалы
0
SS
Sevara Shamsudinova
1 пікір
Мед персоналдар өте грубый, особенно регистр қыз сөйлегісі кеми түсіндіріп айтпады Адам аяғы сынып травмамен кеп жүре алмай тұрса сыртқа шығып айланып кіріңіз деп отыр, басқа жақа барсан регистрдағы қыздар колясканы алып алдыңа шығады, бұлар даже коляска қай жерде тұратынын білмиді тек травматолог медсестрасы Шохида ғана вежливая, бәріні түсіндіріп, жағдайымызды көріп тұрып келіңіз деп өзі тіркеп берді
Толығымен оқу
Пайдалы
1
Osman Abramovich
4 пікір
Врач отказалась осмотреть,из-за языка ,на котором ей не комфортно разговаривать.
Пайдалы
0
DG
Dima Goe
6 пікір
Кушті істит
Бару саны: 1
Пікір расталды
Пайдалы
1
Elyor S
2 пікір
Приходишь по записи которую ждёшь неделю, а потом живая очередь из 10 человек, хотя когда сам приходишь встать на живую очередь тебя не запускают, зачем записывать на очередь
Толығымен оқу
Бару саны: 1
Пікір расталды
Пайдалы
3
ДС
Динара С
3 пікір
Хочу выразить своё глубокое разочарование в работе данной клиники. За всё время моего пребывания в Туркестане (я живу и работаю здесь уже 9 месяцев), впервые обратилась за медицинской помощью — и, к сожалению, столкнулась с полным отсутствием профессионализма и уважения к пациенту. Сотрудники регистратуры не обладают необходимой информацией и не могут дать чёткий ответ. Меня записали на приём, но по приезде выяснилось, что у врача «живая очередь». В XXI веке, когда активно используется искусственный интеллект и электронные системы, подобный подход — полное неуважение к пациентам и их времени. Поведение врачей вызывает ещё большее недоумение: отсутствие профессиональной этики, грубость и угрозы в ответ на законные требования. Когда я напомнила, что пришла по записи и имею право на приём, врач повысил голос и заявил, что может вовсе отказать в осмотре. Такое поведение недопустимо в медицинской практике. Отдельно хочется отметить крайне хамское отношение со стороны медсестёр. Складывается впечатление, что при приёме на работу приоритет отдаётся не профессиональным и личностным качествам, а умению грубить. Особенно обидно то, что обратилась в эту клинику по рекомендации коллег, которые уверяли, что здесь работают хорошие специалисты. Возможно, для «своих» отношение иное, но для меня, как человека со стороны, опыт оказался крайне негативным. Надеюсь, руководство клиники обратит внимание на качество обслуживания и примет меры по улучшению культуры общения с пациентами и организации приёма.
Толығымен оқу
Бару саны: 1
Пікір расталды
Пайдалы
2
НИ
Назерке Ибадулла
3 пікір
Клиника өз жұмысын білмейді. Всегда осылай. Тіркеуге барсаң бір-біріне лақтырып отырады. Флюраға барсаң жұмыс уақыты бола тұра обед, уақыты ауысқан деп отыра береді😏 Үзіліс 13:00 де. Ал мұнда 12:15-тен бері күтіп отырдым. Неужели мейлі деп флюраға түсіруге болмайды. Я болмаса сыртындағы тақтайшасын ауыстырмайды ма? Өздеріне қалай ыңғайлы, солай обед ойламай. Медсестралар не үшін,не істеп жүргендерін білмейді. Просто так ары-бері. Уақытымызды алып отырады.
Толығымен оқу
Бару саны: 1
Пікір расталды
Пайдалы
0
Тома Кузенова
10 пікір
Хочу выразить благодарность и человеческое спасибо-Докторам Шаймерденову Лесхану,Султанову Даврану.Мед.сестре Атахановой Диляфруз.За высокий профессионализм,за добросердечность ,за искреннее и чуткое отношение к пациентам.Желаю Вам успехов в труде и процветания!
Толығымен оқу
Пайдалы
0
Ая M
1 пікір
Не умеют принимать по записи Приходишь к ним по записи, а сами врачи говорят по живой очереди принимаю Тогда в чем смысл записываться
Пайдалы
2
BA
Bagdat Absadyk
17 пікір
Вроде норм цены но за консультацию брать 10к это не норм думаю, зав кафедрой Салтанат. А так быстро и оперативно
Пайдалы
0
РП
Рианна П
140 пікір
Если было бы то -100 оценила бы ужасно обслуживают говорят что у них тон такой нафига мне ваш тон, человек обращается к вам с целями излечить себя! А у них тон такой! Ваши такие манеры доктора держите при себя или показывайте у себя дома! С пациентом обращайтесь по проще и соберите свои эмоции! Вы на этом кормите свою семью будьте добры держите все свои характеры грубость и высокомерность при себе! Не нравится то освобождайте место! Куда смотрят главврачи когда в лаборатории нет медсестер? А заменяющих их тоже нет бардак Какой то. Ужас
Толығымен оқу
Пайдалы
3
FK
Fatima Khalmetova
2 пікір
Қайта қалпына келтіру бөлімі меңгерушІсі Гузал сонымен қатар мейірбике қызметкерлеріне Самал, Зеба, Алтынай, Нұрсултан, Салтанат. Сонымен қатар кіші қызметкерлерге алғысым шексіз.
Толығымен оқу
Пайдалы
0
НЗ
Нурсауле Зулхайдаркызы
7 пікір
Клиника дәрігерлеріне көп рақмет. Анамды аяғынан тұрғызып, біліктілігі мен кәсібилігін көрсете білді. Досжанов Исламхан Азимхановичке, Абишева Назерке Бериковнаға ерекше рақмет айтқым келеді. 👏 Инсульт орталығы мен оңалту орталығының ұжымына алғысым мол. Қызмеркерлері өз ісінің мамандары, жылы қабақ танытып этиканы сақтай біледі👍 Адал еңбектеріңіз ақтала берсін!
Толығымен оқу
Пайдалы
1
Абилкайыр Нурыш
5 пікір
0 жұлдыз қоюға болады ма мында?
Пайдалы
3
РШ
Румия Шириязданова
6 пікір
Обслуживание ужасное.при входе ,девушка администратор грубиянка.ни какой этики поведения,субординации.от хамства немного шокированы.вроде платная клиника и цены далеко не низкие.сан узлы грязные.неужели руководство клиники никак не следит за репутацией центра.разочарована.больше обращаться туда нет желания.
Толығымен оқу
Пайдалы
4
Ernar
3 пікір
Все отлично мне понравилось
Пайдалы
0
HJ
Hetlik Jarahov
9 пікір
Ужасно отвратно 🤮
Пайдалы
2
CL
Christopher Lenz
4 пікір
Отвратительное отношение персонала к пациентам, отсутствие базовых элементарных вещей наподобие столовых приборов к еде и т.д.
Пайдалы
3
PF
Perdeev FF
2 пікір
Безответсвенные медсестры им все безразлично только поесть посидеть и поспрашивать ИИН и посылать куда то и от туда обратно возвращаешься потому что там нету врача или база не работает...
Толығымен оқу
Пайдалы
1
Aisa Kisabekova
16 пікір
Эта самая ужасная клиника. Врач терапевт с нулевым образованием, медсестрам тем более плевать на свою работу. Шестой день лежу, сняли флюру и ЭКГ на пятый день. Везде грязно и воняет, хотя за 1 день плачу по 12.000 тг! Кажется в тюрьмах лучше кормят, чем в этой вонючей клинике!
Толығымен оқу
Пайдалы
3
ДА
Динара Абдужалилова
7 пікір
Өте төмен деңгейдегі клиника. Сервис вообще дұрыс жұмыс жасамайды. Заведующийлар не қарап отырғанын? Бір гинекологқа кіруді 10сағат күтесің. Былжырап, өздерінше болып отыра береді. Ішіндегі қызметкерлерде грубый адамдар, дұрыс қызмет көрсетуді, өз жұмыстарын білмейді. Акушер-гинекологқа учетка тұруға мүлдем кеңес бермеймін.👎🏻👎🏻👎🏻 Клиника полный отстой.
Толығымен оқу
Пайдалы
8
МН
Маусымжан Назарова
5 пікір
Вообще жұмыс жасай алмайды? Регистрацияда отырғандар қай врач іште бар жоғын білмейді! Узи не түсіретіннен хабары да жоқ. И клиентке қашаннан бері “сен” деп обращаться ететін болған? Уважение нөл. Терпаевт врач орнында жоқ оның орнына басқа біреуі қарамайды маған қатысы жоқ пациент деп как будто бесплатно емдеп жатқан сияқты. 1 жұлдызда көп бұларға ужаснооо вообще. Қалай қаралады адамдар слов нету
Толығымен оқу
Пайдалы
6
OT
Osmosis The
1 пікір
Вообще трубку не берет не отвечает а клиника международная позор !
Пайдалы
6
Assel Nurlybayeva
25 пікір
Калай хабарласуга болады, номерлерге звандау невозможно, все номера все время занято! Бызде главный невропатолог кажет еды.
Пайдалы
7
Лицензиялық келісім
,
құпиялылық саясаты
Қардың жауу қарқындылығы
Kz
Кері байланыс
ДК нұсқасы
Ұйым қосу
Бизнеске арналған кіру
Жарнама
2GIS API-і
2GIS деректері
Кері байланыс
Лицензиялық келісім
Құпиялылық саясаты
Басып шығару
🍪
Біз cookies қолданамыз
толығырақ