............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. .............................................................................

Сан-Мед Сервис 

Клиника семейной медицины
4.7
565 оценок
ТОО Сан-Мед Сервис
4.7
565 оценок
Aman Azadov2 отзыва
Dina Krb39 отзывов
РА
Руслан Аскарович2 отзыва
АК
Асель Кенес11 отзывов
MT
Moldir Tilektes3 отзыва
1 посещение
1 посещение
Отзыв подтверждён
ГИ
Габит Исабеков1 отзыв
1 посещение
1 посещение
Отзыв подтверждён
Улжалгас Куралбай11 отзывов
Тогжан Жузтаева28 отзывов
Бүгін біз осы клиникаға тегін қабылдауға алдын ала жазылған едік. Алайда, әртүрлі себептермен 10 минутқа кешігіп қалдық. Өз уақытына мұқият қарайтын дәрігеріміз «қабылдамаймын» деп, қабылдаудан бас тартты. Мұны түсіністікпен қабылдадық, бұл – өз кінәміз дедік. Келесі қабылдауға, сағат 14:00-ге, ресепшндегі қыздардың көмегімен жазылдық. Алайда дәрігер Жұлдыз Мырзабекова түскі үзілісте болғандықтан, 14:10-ға дейін күтуге тура келді. Уақыты келген соң дәрігер қабылдауды бастады, 5 айлық баламды қарап жатқан еді. Алайда арада 10 минут өтпей, сағат 14:00-ге жазылған пациент келді де, дәрігер сол сәтте менің баламды қарауын тоқтатып, басқа пациентке ауысып кетті. Ол адамның уақыты келді деді. Тағы да сабырмен күтуге тырыстым, алайда бұл кезде балам 2 сағат бойы тар жерде, ауасыз отырудан шаршап, жылап, мазасыздана бастады. Баламның жай-күйіне қарап, мен клиниканың бас дәрігері — Абдішүкірова Гүлзада Зафаровнаға жүгінуді шештім. Бұл жерде мәселені шешер, түсіністік танытар деп үміттендім. Алайда ең өкініштісі, бас дәрігер тарапынан сабырмен тыңдау, жағдайды түсінуге тырысу мүлде байқалмады. Керісінше, айқайлап, эмоциямен жауап беріп, мені де ашуландырып, баламды одан әрі шошытты. Бұл – кәсіби емес қылық, әсіресе басшылық қызметте отырған адам үшін. Мұндай қарым-қатынас пен көзқарас науқас адамдарға, әсіресе балалармен келген ата-аналарға тіпті орынсыз деп есептеймін. Біз бұл жерге жайдан-жай келіп отырған жоқпыз. Әр адам денсаулығы нашарлап, баласының хәлі нашар болған соң ғана медициналық көмек сұрайды. Оның үстіне біз МӘМС жүйесі арқылы келдік – бұл да сапалы қызмет көрсетуге құқық береді. Осындай жағдайда кәсіби, адамгершілігі мол мамандардың қажеттілігі айқын сезіледі. Медициналық кадрларды қабылдауда мұқият іріктеу мен бақылау қажет деп санаймын
Читать целиком
ПС
Павел Семенов9 отзывов
ВБ
Венера Балтабай12 отзывов
ГШ
Гульмира Шинтаева17 отзывов
MM
Medina Medina14 отзывов
1 посещение
1 посещение
Отзыв подтверждён
79
777 999923 отзыва
NN
No Name29 отзывов
1 посещение
1 посещение
Отзыв подтверждён
triwqzz_ 👀4 отзыва
1 посещение
1 посещение
Отзыв подтверждён
ShymSideOneLove ShymSideOneLove12 отзывов
1 посещение
1 посещение
Отзыв подтверждён
КА
Карлыгаш Алиева3 отзыва
WW
Wass Wazz25 отзывов
Togzhan Azizaeva4 отзыва
Арнур2 отзыва
1 посещение
1 посещение
Отзыв подтверждён
🍪
Мы используем cookies подробнее