............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. .............................................................................

Клинико-диагностический центр международного казахско-турецкого университета им. Х.А.Ясави 

Медицинская диагностика
2.9
101 оценка
ГУ Клинико-диагностический центр международного казахско-турецкого университета им. Х.А.Ясави
3
101 оценка
GS
Gulzhaina Serikkyzy8 отзывов
Клиниканың көп қызметкерлері өз орнында уақытылы отырмайды, кейде ерте қайтып кете салады.Бұндай жағдаймен жиі кездесеміз. 95 участок врачымыз декретте, орнындағы врач Айдана қазір отпускте. Нұрлан докторға барасың деп жібереді, барсаң ұзын сонар кезек. Докторға онлайн тіркелмейтін етіп қойған. Амал жоқ ауырып жүрген баламды ертіп бардым, сол күні тек тіркеліп қайттық, ертеңіне баламды ертіп тағы бардық. Бір сол емхананың бір әйел қызметкері врачқа кіріп алып бірдеңелерді түсіндіріп отыр, қашан шығасыз десек қазір деп қойып. Науқастарға дәрілерді қалай шығарып беретінін түсіндіру жасап отыр, оны жұмыстан кейін айтыңыз, мына жақта 10 адам кезекте отыр десек те түсінбейді. Болмағасын шығыңыз да, шығыңыз деп әрең шығардық, доктордың есігінің алдында бала ауырып солардың әңгіме айтып болуын күтіп ол отыр. Сонда ол қызметкерге де, приемда отырған докторға да бәрібір болып тұр. Апамды әрең шығарып доктордың алдына кірсек база істемейді, анализ тапсыртуға ертең жібереміз деді. Ертеңіне жұма күні хабарлассам, жауап жоқ. Бірінші күні жіберіп қойған шығар деген үмітпен анализ тапсыру үшін барсақ, медсестра анализге жіберуді ұмытып кеткен ғой. Балам бір апта сандалып жүріп шаршап кетті. Жалпы клиниканың жұмыс істеу сапасы 5/1 деген баға берер едім. Нұрлан доктордың медсестрасы Жанеркеден бір сұрақ сұрасаң жауап беруге ерінеді, бір өтініш айтсаң орындағысы келмейді. Сазарып, сөйлеуге ерініп жүреді әйтеуір. Басқа участок пациенттері өз дәрігеріміз келгенше тоқалдан туғандай жүреміз. Ондай жағдайлар болса неге уақытша отпускте жүрген дәрігердің орнына адам алмайды?
Читать целиком
Abduakhat Yessengeldiev2 отзыва
DG
Dima Goe6 отзывов
1 посещение
1 посещение
Отзыв подтверждён
ДС
Динара С3 отзыва
Хочу выразить своё глубокое разочарование в работе данной клиники. За всё время моего пребывания в Туркестане (я живу и работаю здесь уже 9 месяцев), впервые обратилась за медицинской помощью — и, к сожалению, столкнулась с полным отсутствием профессионализма и уважения к пациенту. Сотрудники регистратуры не обладают необходимой информацией и не могут дать чёткий ответ. Меня записали на приём, но по приезде выяснилось, что у врача «живая очередь». В XXI веке, когда активно используется искусственный интеллект и электронные системы, подобный подход — полное неуважение к пациентам и их времени. Поведение врачей вызывает ещё большее недоумение: отсутствие профессиональной этики, грубость и угрозы в ответ на законные требования. Когда я напомнила, что пришла по записи и имею право на приём, врач повысил голос и заявил, что может вовсе отказать в осмотре. Такое поведение недопустимо в медицинской практике. Отдельно хочется отметить крайне хамское отношение со стороны медсестёр. Складывается впечатление, что при приёме на работу приоритет отдаётся не профессиональным и личностным качествам, а умению грубить. Особенно обидно то, что обратилась в эту клинику по рекомендации коллег, которые уверяли, что здесь работают хорошие специалисты. Возможно, для «своих» отношение иное, но для меня, как человека со стороны, опыт оказался крайне негативным. Надеюсь, руководство клиники обратит внимание на качество обслуживания и примет меры по улучшению культуры общения с пациентами и организации приёма.
Читать целиком
1 посещение
1 посещение
Отзыв подтверждён
Абилкайыр Нурыш5 отзывов
Ernar3 отзыва
HJ
Hetlik Jarahov9 отзывов
🍪
Мы используем cookies подробнее